DODACIE PODMIENKY

 

Tovar štandardne zasielame najneskôr do 48 hodín (2 pracovných dní) od zadania objednávky cez náš internetový obchod, resp. do 48 hodín (2 pracovných dní ) odo dňa pripísanía platby za objednávku pri zvolení spôsobu platby prevodom.

Produkty zasielame na adresy na Slovensku a v Českej republike Slovenskou poštou / kuriérskou službou UPS / kuriérskou službou IN TIME.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                    Christmas delivery times

GARANCIA DORUČENIA TOVARU DO VIANOC


Aby sme dokázali doručiť Vaše darčeky po stromček včas, objednajte si Vaše produkty najneskôr do:

SLOVENSKO:

14.12.2018 do 18:00 - doručenie Slovenskou poštou / kuriérom UPS s platbou vopred prevodom na účet (Vašu platbu je potrebné zrealizovať ihneď po potvrdení objednávky)

17.12.2018 do 10:00 - doručenie Slovenskou poštou / kuriérom UPS na dobierku

ČESKÁ REPUBLIKA:

14.12.2018 do 18:OO - doručenie kuriérom IN TIME s platbou vopred prevodom na účet (Vašu platbu je potrebné zrealizovať ihneď po potvrdení objednávky) 

Objednávky prijímame a expedujeme aj po týchto termínoch, a to až do 21.12.2018, avšak už bez garancie doručenia do Vianoc.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom Slovenskej pošty nasledovne:

  • tovar bude doručený ako doporučená zásielka do 2 – 4 pracovných dní odo dňa expedície
  • v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia o odoslaní balíka
  • podacie číslo balíka pre sledovanie zásielky nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii "Sledovanie objednávok"), následne si na stránkach Slovenskej pošty pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa aktuálne Váš balíček nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
  • objednávku zaslanú Slovenskou poštou môžete uhradiť pri prevzatí zásielky na dobierku (platné iba pre SR), prípadne pred odoslaním bankovým prevodom

 

Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby UPS nasledovne:

  • tovar bude doručený do 1 - 2 pracovných dní odo dňa expedície
  • v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia o odoslaní balíka
  • číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii "Sledovanie objednávok"), následne si na stránkach kuriérskej spoločnosti UPS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
  • objednávku zaslanú kuriérskou službou UPS môžete uhradiť pri prevzatí zásielky (platné iba pre SR), prípadne pred odoslaním bankovým prevodom

 

Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:

Dobierka Slovenskou poštou (platba pri prevzatí)  3,90 €
Doporučená zásielka Slovenskou poštou (platba vopred)  2,90 €
Dobierka kuriérskou službou UPS (platba pri prevzatí)  4,90 €
Doručenie kuriérskou službou UPS (platba vopred)  3,90 €
Pri objednávke nad 100 € ZDARMA

 

Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:

Doručenie kuriérskou službou IN TIME (platba vopred) 5,90 €
Pri objednávke nad 125 € ZDARMA

 

Informácie o možnostiach platby nájdete tu.

Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balíček akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a Slovenskou poštou či kuriérskou službou UPS / kuriérskou službou IN TIME. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.

V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 915 848 365 alebo mailom na info@mojasofia.sk. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.