DODACIE PODMIENKY


ŠTANDARDNÉ DODACIE PODMIENKY

Tovar z objednávok sa snažíme starostlivo pripraviť a odoslať čo najskôr, expedujeme však najneskôr do 72 hodín (3 pracovných dní) od zadania objednávky cez náš internetový obchod, resp. do 72 hodín (3 pracovných dní ) odo dňa pripísanía platby za objednávku pri zvolení spôsobu platby prevodom.

Produkty zasielame na adresy na Slovensku a v Českej republike kuriérskou službou 123kuriér pre SR / GLS pre ČR.

Vaša objednávka k Vám bude doručená prostredníctvom kuriérskej služby 123kuriér / GLS nasledovne:

  • tovar bude doručený do 1 - 2 pracovných dní odo dňa expedície
  • v deň expedície zásielky Vám bude na Vami zadaný email doručená informácia z nášho eshopu o odoslaní balíka
  • číslo zásielky pre sledovanie jej pohybu nájdete pri danej objednávke vo Vašom zákazníckom účte v sekcii História objednávok (neregistrovaní užívatelia po kliknutí na link v mailovom potvrdení objednávky v sekcii "Sledovanie objednávok"), následne si na stránkach kuriérskej spoločnosti 123kuriér / GLS pre sledovanie zásielok môžete overiť, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza, príp. Vám túto informáciu poskytneme na požiadanie
  • objednávku zasielanú kuriérskou službou 123kuriér / GLS môžete uhradiť platobnou kartou online alebo bankovým prevodom (možnosť úhrady si vyberiete v poslednom kroku zadávania Vašej objednávky)

 

Cenník poštovného a balného pre Slovenskú republiku:

Spôsob doručenia  Cena
Doručenie kuriérskou službou 123kuriér (platba vopred / online platobnou kartou)  3,99 €
Pri objednávke nad 49,90 €  ZDARMA

 

Cenník poštovného a balného pre Českú republiku:

Spôsob doručenia  Cena
Doručenie kuriérskou službou GLS (platba vopred / online platobnou kartou)         5,99 €
Pri objednávke nad 59,90 € ZDARMA

 

Informácie o možnostiach platby nájdete tu.

Upozornenie: Prosíme, skontrolujte si stav zásielky pri preberaní objednávky, predovšetkým či nie je balíček akýmkoľvek spôsobom porušený, prípadne opravovaný. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a kuriérskou službou 123kuriér / GLS. Na neskoršie reklamácie žiaľ nemôžeme brať ohľad.

V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že je jej obsah poškodený, kontaktujte nás telefonicky na telefónnom čísle 00421 915 848 365 alebo mailom na info@mojasofia.sk. Reklamáciu poškodenej zásielky je možné uplatniť aj spätne, avšak najneskôr do 24 hodín.